Mladá Boleslav, 21. septembra 2023. - Škoda Auto slavi proizvodnju svog tromilionitog SUV-a, crne Škode Kodiaq Sportline, koji je sišao s proizvodne trake u tvornici Kvasiny. Nakon što je Škoda prvi put ušla u SUV segment sa Škodom Yeti 2009.godine, vozila su brzo postala sastavni dio portfolija češkog proizvođača automobila. Tokom svoje uspješne SUV kampanje, Škoda je predstavila serije Kodiaq, Karoq i Kamiq kao i svoj prvi potpuno električni SUV model s MEB-om, Enyaq. Potaknuti uspjehom Kushaqa u Indiji, SUV vozila sada predstavljaju gotovo polovicu Škodinih globalnih isporuka.
Andreas Dick, član uprave Škoda Auto za proizvodnju i logistiku, kaže: "Proizvodnja tri miliona SUV vozila od 2009. fantastično je postignuće za cijeli naš tim. Ova prekretnica naglašava evoluciju preferencija naših kupaca i našu fleksibilnost u ispunjavanju njihovih potreba. Danas gotovo 50% vozila koja isporučujemo su SUV vozila. Naša misija je jasna: u potpunosti smo predani elektrifikaciji naše SUV linije i prilagodbi naših proizvodnih pogona. Izazov prihvaćen!"
U Češkoj, Škoda proizvodi Kamiq, Enyaq i Enyaq Coupé u tvornici u Mladá Boleslav, dok Karoq i Kodiaq silaze s proizvodne trake u Kvasinyju. Osim toga, proizvođač automobila svoje SUV modele proizvodi u Kini, Indiji, Ukrajini i Slovačkoj.
Godine 2009. Škoda Auto lansirala je tada svoju petu seriju modela - Yeti. Prvi SUV češkog proizvođača automobila bio je kompaktan i mogao se pohvaliti tipičnim SUV karakteristikama poput povišenog položaja sjedenja i prostranosti, nadopunjenih Simply Clever karakteristikama poput VarioFlex stražnjih sjedišta. Sa više od 684.000 proizvedenih primjeraka, Yetijeva proizvodnja je zaključena 2018. Njegov uspjeh postavio je temelj Škodinoj sveobuhvatnoj SUV kampanji.
Kodiaq je imao svoju globalnu premijeru u septembru 2016. Kodiaq RS, predstavljen u jesen 2018., bio je prvi SUV u sportskoj porodici Škoda RS. Do danas je proizvedeno više od 841.000 komada najvećeg SUV-a marke. U nadolazećim sedmicama Škoda bi trebala predstaviti drugu generaciju Kodiaqa, koja će imati plug-in hibridnu varijantu s električnim dometom većim od 100 kilometara.
U 2017. Škoda je predstavila Karoq kao drugi model u svojoj SUV liniji. Ovaj kompaktni model brzo je postao kamen temeljac trenutnog Škodinog portfolija, s više od 705.000 proizvedenih primjeraka. Do 2021. Karoq je bio dostupan u 60 zemalja i zauzimao je treće mjesto po ukupnom broju isporuka nakon najprodavanije Octavije i gradskog SUV-a Kamiq. Ažuriranje iz 2022. uvelo je profinjeniji jezik dizajna i uključilo održive materijale.
S Kamiqom, Škoda je svojoj ponudi dodala SUV seriju u brzo rastućem segmentu gradskih SUV vozila. Od lansiranja 2019. godine, više od 537.000 komada Kamiqa, uključujući Kamiq GT u Kini, sišlo je s proizvodne trake. Ovaj uspjeh ga je pozicionirao kao Škodin najprodavaniji SUV i 2021. i 2022. U kolovozu je Škoda predstavila ažurirane verzije Kamiqa, koje sadrže poboljšanja u dizajnu, sigurnosti i povezivosti.
U septembru 2020. Škoda Auto označila je ključni trenutak u svojoj strategiji e-mobilnosti lansiranjem Enyaqa, svog prvog proizvodnog modela temeljenog na modularnoj električnoj pogonskoj matrici (MEB) Volkswagen grupe. U siječnju 2022. predstavljen je Enyaq Coupé koji se može pohvaliti emotivnim dizajnom, sportskom estetikom i prostranim interijerom. Do danas je u tvornici Mladá Boleslav proizvedeno preko 166.000 komada Enyaqa i Enyaqa Coupéa.
Predstavljen 2021.godine, Škoda Kushaq je prvi model marke lokalno proizveden u Indiji. S blizu 64.000 proizvedenih komada od lansiranja, Kushaq naglašava predanost Škode indijskom tržištu. Iskorištavajući postojeće sinergije za dinamična tržišta rasta, prva vozila Kushaq iz tvornice u Puneu izvozit će se u Vijetnam kao CKD (Completely Knocked Down) jedinice, postavljene za konačno sklapanje tamo od druge polovice 2024. nadalje.
Svestrani Trekka, predstavljen 1966. godine, preteča je današnjih Škodinih SUV modela. Razvijen u saradnji s lokalnim uvoznikom Škode i drugim firmama sa sjedištem na Novom Zelandu, ističe se kao prvo vozilo u potpunosti dizajnirano i proizvedeno na Novom Zelandu. Tehnički kompleti iz Mladá Boleslava, uključujući motore i mjenjače između ostalih komponenti, otpremljeni su na Novi Zeland radi sastavljanja. Do 1972. tvornica Ōtāhuhu proizvela je gotovo 3000 primjeraka Trekke.